Items da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1 até 20 de 40
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
1-Jan-2011 | Book Review: Better Teaching and Learning in the Digital Classroom | Loureiro, Ana | article |  |
Nov-2017 | Uptake ICT: a network of Stakeholder's against digital illiteracy | Dias, Isabel; Barbas, Maria; Padeira, Ana; Matos, Pedro | conferenceObject |  |
2016 | UPTAKE ICT - An erasmus+ project for digital inclusion | Barbas, Maria; Branco, Paulo; Dias, Isabel; Casimiro, Elsa; Ronsivalle, Gaetano; Costa, Cristina; Cortoni, Ida; Preisinger-Kleine, Randolph | article |  |
2014 | Special Issue on Learning Analytics - Editorial | Rivera-Pelayo, Verónica; Rodríguez-Triana, Maria; Petrushyna, Zinayida; Braun, Simone; Loureiro, Ana; Kawase, Ricardo | article |  |
11-Abr-2014 | The use of virtual environments as an extended classroom – A case study with adult learners in tertiary education | Loureiro, Ana; Bettencourt, Teresa | article |  |
2-Jun-2015 | Visualyzart Project – The role in education | Barbas, Maria; Loureiro, Ana; Messias, Inês; Pacheco, Nuno | article |  |
2012 | Ground-breaking fresh ideas: introduction to the special issue for young researchers | Kraker, Peter; Leiba, Moshe; Prieto, Luis; Loureiro, Ana; Pustovalova, Olga; Perifanou, Maria | article |  |
Jan-2016 | Um olhar sobre o passado da animação sociocultural para um futuro menos tecnológico e mais humano | Silva, Ana da | article |  |
2017 | UPTAKE ICT: A NETWORK OF STAKEHOLDERS AGAINST DIGITAL ILLITERACY | Dias, Isabel Barros; Barbas, Maria; Padeira, Ana Rita; Matos, Pedro | bookPart |  |
2017 | UPTAKE ICT – MOOC ON DIGITAL EMPLOYABILITY | Matos, Pedro; Barbas, Maria; Barros Dias, Isabel; Falé, Isabel | bookPart |  |
2017 | NEETin with ICT | Barbas, Maria; Branco, Paulo; Loureiro, Ana; Matos, Pedro | article |  |
2017 | «On the Origin of Species»: Didactic transposition to the curriculum and Portuguese science textbooks (1859-1959) | Cavadas, Bento | article |  |
Jun-2017 | Early childhood teachers’ learning and professional development | Luís, Helena; Roldão, Maria do Céu | article |  |
2016 | Observation of early childhood educators’ interaction style and child experience – opportunities for training in context | Portugal, Gabriela; Luís, Helena | article |  |
2016 | O mecanismo da visão: o percurso da luz através do olho humano nos manuais escolares portugueses de ciências naturais (1900-1950) | Cavadas, Bento | article |  |
2016 | The challenges of integrating the discussion of controversial issues in initial teacher training | Linhares, Elisabete; Reis, Pedro | article |  |
2014 | Concepções e práticas de avaliação de professores de ciências físico-químicas do ensino básico | Correia, Marisa; Freire, Ana | article |  |
2015 | Dos pombos descoordenados às rãs sem rumo: o ensino do encéfalo através dos manuais escolares de Ciências Naturais (1900-1950) | Cavadas, Bento | article |  |
Abr-2016 | The influence of an in-service programme on primary teachers conceptions about practical work | Correia, Marisa; Freire, Ana | article |  |
2013 | Concepções de ambiente de futuras professoras portuguesas: um estudo de caso | Correia, Marisa | article |  |
Items da Coleção (Ordenados por Data de depósito em ordem descendente): 1 até 20 de 40